Mijn 5 favoriete lipsticks

IMG_1253

Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik niks op mijn lippen draag, er is bijna altijd wel een vrolijk kleurtje op te vinden! Vandaag laat ik jullie de kleuren zien waar ik het meest naar pak. Het zijn allemaal vrolijke kleurtjes waar ik heel blij van wordt! Kijk snel verder 🙂

 IMG_1252

 

IMG_1270

Dit zijn ze ! Het zijn allemaal kleuren in de rood-roze tinten, variërend van licht tot fel gekleurd. Een bijkomen pluspunt is dat alle lipsticks low-budget zijn, helemaal top! Van links naar rechts zie je: Essence Longlasting Lipstick 013 Love me, KIKO 902 Pastel Pink, HEMA Soft Matte lipbalm 07, Primark Matte Long Last Lipstick Pink Fizz en als laatste Catrice Ultimate Colour MATTraction 360. De meeste van deze kleuren heb je waarschijnlijk al eens voorbij zien komen in blogposts! Ik wordt zo vrolijk als ik naar de onderste foto kijk! Al die kleurtjes ❤ !

IMG_1264

 

Geswatcht op mijn hand. De eerste twee lipsticks zijn echt kleuren die bij elke outfit passen, de laatste drie kleuren pak ik eerder als ik zin heb in kleur op mijn lippen!

IMG_1280

 

Essence Longlasting Lipstick 013 Love me. Een heel mooie roze kleurtje, met een romige textuur. Deze pak ik snel als ik niet zo goed weet welke kleur ik moet pakken, omdat het overal bij past!

IMG_1287

Dit is denk ik echt mijn ultieme favoriet van de afgelopen weken, de KIKO lipstick! Het is zooo’n mooie kleur! Hoewel ik normaal gesproken echt niet van de kleuren met glans o.i.d. ben, maakt deze kleur mijn lippen net wat mooier. Wist je trouwens dat er een KIKO wordt geopend op Amsterdam Centraal? Een leuke reden om snel weer zo’n mooie lippenstift te kopen!

IMG_1296

Dit is echt een knalkleur! De HEMA Soft Matte Lipbalm in de kleur 07. De kleur is moeilijk te omschrijven, een beetje rood/roze/oranje. In ieder geval een heel mooie zomerse kleur, en hij heeft een lekker geurtje! Altijd mooi meegenomen 🙂

IMG_1298

Van deze lipstick van de Primark had ik nooit verwacht dat dit één van m’n favorieten zou worden. Ach, een lipstick van een paar euro, leuk om eens te proberen. Maar deze lipstick heeft bewezen dat je iets nooit op z’n uiterlijk moet beoordelen. Want deze lipstick, blijft namelijk een hele dag zitten. Echt waar, een hele dag. Ik bracht deze lipstick een keer aan toen ik ging werken, om 8 uur s’ochtends en toen ik om 5 uur in de spiegel keek was ik verbaasd dat er nog steeds kleur te vinden was. Ik had in de tussentijd gewoon gegeten en gedronken en had de lipstick niet bijgewerkt, WOW. Echt een aanrader dus om er een paar mee te nemen, mocht je bij de Primark komen!

IMG_1301

Als laatste deze mooie framboosrode kleur van Catrice. Deze pak ik graag als ik zin heb in een wat chiquere look. Ik vind hem vooral zo bijzonder omdat het net geen rood is, het staat net wat minder hard. De lipsticks van Catrice zijn altijd superfijn en erg betaalbaar!

Wat is jouw favoriet?

Een gedachte over “Mijn 5 favoriete lipsticks

Geef een reactie

