The Instagram TAG

11350649_869463923125586_527239138178609604_n

Vandaag vul ik voor jullie de Instagram TAG in, een vragenlijst  waarin ik allerlei vragen beantwoord die met Instagram te maken hebben, echt wat voor mij! Ik vind het heerlijk om urenlang op Instagram rond te neuzen en zelf foto’s erop te plaatsen. Persoonlijk heb ik twee accounts, een privéaccount en een blogaccount. Voor dit artikel laat ik foto’s van beide accounts zien.

Wat is je allerlaatst geplaatste foto op Instagram?

insta 1

Op mijn privé account was dat bovenstaande foto, als oproepje om een poll in te vullen. Voor dit soort dingen vind ik het altijd leuk om een quote o.i.d. te plaatsen!

Wat is de allereerste foto die je plaatste op Instagram?

insta 2

Eigenlijk was de eerste foto op mijn blogaccount ook een quote, maar mijn allereerste echte foto was deze van mijn YSL lipstick. Een mooie foto, vind ik zelf! Op mijn blogaccount staan nog niet heel veel foto’s, dus gelukkig hoefde ik niet ver naar beneden te scrollen!

Wat is je allerleukste foto op Instagram waar je zelf op staat?

insta 3

Ik denk dat dat deze foto is, met kerst vorig jaar! Met kerst lijken foto’s altijd net wat mooier dan normaal op de één of andere manier, haha! Ook vind ik m’n make-up hier mooi zitten, en natuurlijk is het moment van de foto ook heel leuk!

Van welke  Instagram foto krijg je ter plekke heimwee?

insta 4

Dat was een makkelijke, deze foto! Dit was alweer twee jaar terug op Corfu, pfoe wat gaat de tijd toch snel naarmate je ouder wordt! Ik krijg echt weer een spontaan vakantie gevoel wanneer ik naar deze foto kijk, de blauwe zee, mooie lucht en bruine benen. Ik kan niet wachten tot ik over twee maanden weer lekker in Griekenland zit!

Wat is het allerlekkerste gerecht dat je op Instagram hebt gezet?

insta 5

Dat is deze foto! Aah ik wordt helemaal vrolijk van alle kleurtjes en het lekkere eten! Dit was een paar maanden terug, met Pasen!

Welke foto kreeg in 2014 het meeste likes?

insta 6

In 2014 was ik nog niet bezig met bloggen, dus dit is een foto van mijn blogaccount. Ra ra ra.. Wat zal hier aan de hand zijn haha? Ik was geslaagd! In juni vorig jaar haalde ik mijn havodiploma en zoals je kan zien was ik suuuperblij!

Wat is de allerleukste foto die je maakte van je huisdier?

Naamloos

This one! Van ons baby konijntje Gijs! Vorig jaar hadden we besloten om een babykonijntje te kopen, en een paar dagen erna kochten we er nog eentje, Saar. Nu zijn ze inmiddels als stukken groter en ze kunnen niet zonder elkaar, zo schattig om te zien! Helaas kan ik Gijs niet meer zo vasthouden als op deze foto, hij houdt niet van knuffelen 😦

Welk fotobewerkingsprogramma gebruik je het meest?

Ik vind het heerlijk om mijn foto’s te bewerken en ik ben er meestal ook wel even zoet mee. De laatste tijd gebruik ik voornamelijk VSCO Cam, ik vind hier de filters van erg fijn en je hebt heel veel opties! Ook gebruik ik graag Picsart of de filters van Instagram zelf.

Wat is jou meest gebruikte hashtag?

Op mijn privéaccount gebruik ik bijna nooit hashtags meer, een paar maanden terug deed ik dat nog wel, maar ze zijn allemaal verschillend. Op mijn blogaccount gebruik ik heel af en toe een hashtag, ik denk dat ik dan het meest #Blogger gebruik!

Wat is jouw favoriete instagram foto?

Een gedachte over “The Instagram TAG

Geef een reactie

