Espadrilles

IMG_1163

Hi my new loves! Sinds gister ben ik trotse eigenaresse van een paar espadrilles! De keuze was enorm lastig maar ik ben heel blij dat ik voor dit paar ben gegaan! Kijk je mee?

Eigenlijk was ik al heel lang van plan om een mooi paar espadrilles te kopen, maar steeds was het net niet wat ik zocht, vond ik ze te duur of zou ik ze via internet moeten bestellen (wat ik liever niet doe). Ik zat tevens ook in de twijfel om nieuwe sneakertjes te kopen, maar ook daarvan was het steeds nét niet wat ik bedoelde.. Uiteindelijk besloot ik om toch maar voor espadrilles te gaan, die passen toch wat beter bij mijn kledingstijl dan sneakers.

IMG_1150

Ik had al in veel winkels gekeken, en besloten dat ik dan toch wel voor een ‘duurder’ paar wilde gaan. Die zien er toch gewoon wat mooier en steviger uit, en daar doe je tenminste lang mee. Ik zat te twijfelen tussen espadrilles van Fred de  la Bretoniere, en bovenstaand paar van de Manfield. Ik had ze beiden gepast en besloot toch voor het paar van de Manfield te gaan. Ze zaten voor mijn voeten net wat lekkerder, en bovendien vind ik het printje enorm leuk!

IMG_1153

Je kan echt zien dat de schoen van mooi materiaal is gemaakt, alles is mooi afgewerkt. De buitenkant is gemaakt van suède en er zit een voetbed in van leer, wat echt enorm lekker zit. Wanneer ik de schoenen aanheb lijkt het net of ik op wolkjes loop! Ik kijk er echt naar uit om deze schoenen te gaan dragen en dat zal ik ook met veel plezier gaan doen! Vooral met een mooie skinny jeans en een leuk topje, of juist met een jurkje, maken deze schoenen je outfit net wat leuker. Ik ben ook blij met de kleur! Hoewel ik taupe ook heel mooi vind, denk ik dat dit toch wat makkelijker te combineren valt 🙂

Ik heb deze schoenen voor €69,99 gekocht bij de Manfield.

2 gedachtes over “Espadrilles

Geef een reactie

