Shoplog Antwerpen

IMG_1043

Afgelopen donderdag was het tijd om mijzelf in te schrijven voor verloskunde in Antwerpen. We hadden nog een hele middag te besteden, dus in plaats van te blokken voor onze examens, gingen een paar klasgenootjes en ik de stad in! Kijk je mee naar mijn aankoopjes?

Antwerpen is een heel fijne stad om te winkelen, en vanaf mijn huis maar een uurtje rijden! Ideaal dus als je in een shoppingmood bent, maar geen zin hebt om lang in de auto te zitten. Ik kom er redelijk vaak, maar een aantal meiden uit mijn klas waren er nog nooit geweest, tijd om ze de stad te laten zien! Veel verder dan de winkelstraat zijn we niet gekomen, maar het was wel heel gezellig!

IMG_1019

IMG_1021

 

Als eerst kocht ik deze blouse bij de Bershka. De Bershka in Antwerpen is helemaal vernieuwd en heel mooi geworden, dus zeker een kijkje waard! Het is een beetje lastig uit te leggen hoe deze blouse in elkaar zit, dus hieronder heb ik een foto toegevoegd van de site! Ik denk dat dit heel leuk is met een hoge, losse knot en een felle kleur lippenstift! Het kostte me €17,99.

0824666712_1_1_3

IMG_1022

IMG_1030

 

Bij de Mango kocht ik deze mooie roze top. Wat me vooral erg aansprak, was de stof en de hoge hals. Het geeft een mooi vrouwelijk effect en ook de kleur vind ik erg mooi! Toen ik hem in mijn kast hing, kwam ik erachter dat ik nog niks in deze kleur had dus dat is mooi meegenomen! Voor deze top betaalde ik €19,99.

IMG_1032

IMG_1034

 

Als laatste kledingitem kocht ik bij de Pimkie dit truitje, perfect voor dit weer! Je had hem ook in het oranje en geel, maar koelere tinten staan mij wat beter vind ik zelf. Vooral de achterkant vind ik superleuk! Ik heb hem gister aangehad en hij zit ook nog eens heerlijk 🙂 Pimkie is echt een heel leuke winkel met betaalbare prijzen, dus als je eens in de buurt bent, loop dan zeker eens binnen! De prijs van dit truitje is €17,99.

Qua kleding kon ik het niet zo vinden donderdag. Er hing veel leuks, maar stond me dan net niet of was net niet wat ik bedoelde. Maar ach, dan heb ik weer geld bespaard!

IMG_1037

 

En dan, heel verrassend, ook nog even de Lush binnengelopen! Ik ben nu een paar keer in dit filiaal geweest in een korte tijd, drie weken terug ongeveer ook al, en schaamde me dan ook best een beetje toen een Nederlands meisje dat in de winkel werkt zei: “Hee! Ben je er nou weer!” Oeps, haha! Ik keek niet al te lang rond, ik wilde namelijk sowieso het Mask of Magnamnty masker proberen. Deze had ik vorige keer in een sample meegekregen en was mij goed bevallen. Ook nam ik een bath bomb mee, en ook eentje voor mama. Als jullie een review willen over het masker hoor ik het graag! In totaal rekende ik €18,95 af.

IMG_1040

 

Deze leuke schoentjes vond ik bij de H&M. Voor de zomer vind ik het altijd leuk om veel goedkope schoentjes te hebben zodat ik vaak kan afwisselen. Ik vond de kleur lekker zomers en het geeft een leuke touch aan een simpele outfit! De sandaaltjes kosten €12,99.

IMG_1043

Als laatste item kocht ik bij de Urban Outfitters dit leuke notitieboekje. Ik wilde al langer een boekje wat ik mee kan nemen voor op vakantie om alles in op te schrijven qua lijstjes en bezienswaardigheden, en deze vond ik wel leuk. De tekst had van mij niet echt gehoeven maar het stoort me niet echt. Dit notitieboekje heeft mij €12,00 gekost.

Shop jij wel eens in Antwerpen?

 

5 gedachtes over “Shoplog Antwerpen

  1. natasasv zegt:

    Wat een leuke items! Ik kom uit Antwerpen dus ik kan alleen maar beamen wat jij zei 🙂 Antwerpen is een fantastische stad om te winkelen en lekker gezellig 🙂 Sinds ik naar het buitenland ben verhuisd mis ik het enorm want ik zat echt vaak op de Meir 🙂 Liefs! x

      • natasasv zegt:

        Ik woon nu in Montenegro 🙂 Wel, Antwerpen is een echte studentenstad en enorm fijn om als student het te beleven 🙂 Er valt altijd wel iets te doen 🙂 Liefs! x

Geef een reactie

