KIKO Milano

IMG_0690

Ik kon natuurlijk niet Parijs verlaten, zonder íets gekocht te hebben. Ook al hadden we weinig tijd om te winkelen, ik heb gelukkig toch iets kunnen scoren! Kijk je mee naar mijn aankoopjes?

 In Gallaries Lafayette kwam ik de mooiste producten tegen, alles stond zo mooi uitgestald en ik moest moeite doen om me in te houden. Gelukkig lukte dat laatste wel toen ik naar de prijzen keek haha. Ik had al het idee om een mooi make-up product te kopen als aandenken aan Parijs, maar wist niet zo goed wat. Ik wilde graag een dure lipstick, maar vond het eigenlijk toch wel weer heel veel geld.. Tot mijn vriendin zei dat ze heel graag naar KIKO wilde! Ik had er al eens van gehoord, en was erg benieuwd. Dus hop, met z’n tweeën door Parijs op zoek naar de winkel 🙂

IMG_0696

KIKO is een Italiaans merk, opgericht in de modestad Milaan.  Dit speelt misschien ook mee in de uitstraling van de producten, over de vormgeving is erg goed nagedacht en veel tijd in gestoken. Helaas is het merk niet in Nederland te koop, maar gelukkig hebben ze wel een webshop waar je het hele assortiment kan vinden! Het viel me op dat de prijzen heel betaalbaar zijn voor wat je krijgt. De prijzen liggen rond de low-, midbudget producten en de kwaliteit is echt super. Ik was heel blij dat m’n vriendin me hier mee naar toe had genomen want ik keek m’n ogen uit! Toen ik thuis kwam heb ik meteen een aantal reviews opgezocht en het schijnt dat er ook producten tussen zitten die dupes  zijn van duurdere merken. Alle producten waren heel mooi verpakt, wat meteen een luxe gevoel geeft.

IMG_0704

IMG_0709

Zoals ik al zei zien de producten van KIKO er heel mooi uit. Het was dus geen wonder dat mijn oog meteen op deze highlighter viel!  De mosaic highlighter komt uit de limited edition  lijn ‘Next Generation, maar is wel nog steeds in de webshop te koop. Sowieso sprak het doosje van de hightlighter me meteen erg aan, lekker speels met de kleurtjes en de abstracte vorm! Maar ook de highlighter zelf paste zeker in mijn straatje. Leuk die ronde vorm, en het is ideaal dat er een spiegeltje aan de binnenkant zit. Zo kan je ook wanneer je op reis bent, altijd even snel je make-up bijwerken

IMG_0721

IMG_0719

De highlighter zelf bevat allemaal zachte pastelkleurtjes, waarin lichtweerkaatsende pareltjes zitten verwerkt. Wanneer de zon er op schijnt, komt er een prachtige parelmoer glans te voorschijn. Er komt in eerste instantie niet heel veel pigment van de highlighter af, maar dit is ook wel fijn. Je kan het op die manier een beetje opbouwen en je ziet er niet meteen als een kerstbal uit, haha.

IMG_0731

Op bovenstaande foto heb ik één veeg highlighter aangebracht. Dit is dus op te bouwen naar meer! De highlighter kostte €14,90.

IMG_0735

IMG_0741

Ik was eigenlijk op zoek naar een mooie blush, er was genoeg keus maar helaas was degene die ik mooi vond uitverkocht. Toen kwam ik op het idee om bij de oogschaduws te kijken! Wie weet zat daar wel wat tussen 🙂 En ja hoor, een mooie koraalkleurige, blush trok mijn aandacht.

IMG_0765

IMG_0762

KIJK NOU! Hoe mooi is dit!! Dit is een oogschaduw uit de Water Eyeshadow lijn, die in het vaste assortiment zit. Ik heb gekozen voor de kleur 219. De oogschaduws uit deze lijn zijn ook ‘nat’ te gebruiken, waardoor de kleur extra pigmentatie krijgt en extra zal schitteren. Helaas had ik mij een beetje vergist in hoeveel glans er eigenlijk inzit. Daarom ga ik deze oogschaduw die ik eigenlijk als blush wilde gebruiken, toch ook maar als highlighter gebruiken, haha. Ik denk dat dit vooral supermooi is als je lekker een bruin kleurtje hebt in de zomer!

IMG_0766

Zooo mooi! Voor de oogschaduw betaalde ik €8,90

IMG_0777

Het laatste product dat ik meenam was, – hoe kan het ook anders – een lippenstift. Ik wilde eerst voor een matte kleur gaan, maar de beschikbare kleuren spraken mij toch niet zo aan. Daarom nam ik een een kleurtje mee die een mooie glans had! Ook wel eens leuk!IMG_0786

IMG_0788

Hoewel ik de speelse verpakking van de highlighter heel mooi vind, kan ik dit ook wel erg waarderen! Dat matte zwart staat zo chique!

 

 

IMG_0795

Dit is de kleur 902 Pastel Pink, en deze zit ook in het vaste assortiment. Er zijn wel 24 kleuren uit deze lijn beschikbaar, met drie verschillende finishes.

IMG_0807

De kleur komt wel een beetje overeen met de oogschaduw 🙂

IMG_0823

IMG_0826

De lippenstift voelt echt superzacht aan en ruikt lekker naar vanille. Wel moet ik nog steeds een beetje wennen aan de glans, maar ik vind het wel een supermooie kleur die draagbaar is voor elke dag! Voor de lippenstift heb ik €3,90 betaald, dus voor het geld kan je het niet laten liggen 😀

Ondanks dat ik nog nooit van KIKO had gehoord, ben ik zeer te spreken over de kwaliteit van de producten. Er komt veel kleur vanaf, de verpakkingen zien er chique uit en het is goed betaalbaar! Mocht je nog niet bekend zijn met dit merk, dan raad ik je zeker aan eens een kijkje te nemen op de site! Kijken kan nooit kwaad toch?!

2 gedachtes over “KIKO Milano

Geef een reactie

