Lush Mini Shoplog

IMG_0499

Het ene Lush artikel staat nog maar net online, en de ander staat alweer klaar! Afgelopen vrijdag kon ik mij wéér niet inhouden bij Lush in Antwerpen en besloot ik weer wat mee te nemen. Natuurlijk weer een bruisbal, maar ook een scrub en de welbekende Tea Tree toner.

Het was de eerste keer dat ik naar Antwerpen reed, ik heb dan al meer dan 1,5 jaar mijn rijbewijs, maar het Vlaamse wegennet trekt mij toch niet zo als bange schijterd in ons autootje. Helaas was onze vaste,gratis parkeerplek ook nog eens bezet, dus dat betekende dat ik ook nog eens dwars door de stad moest crossen.. Pff. Maar, alles is goedgekomen! We zijn levend aangekomen en we hadden een parkeergarage midden in de stad gevonden, ook wel eens lekker 🙂

– Als je nog eens in Antwerpen bent, loop dan trouwens ook een stukje verder dan de Meir! Achter de Forever21 zitten nog een heleboel superleuke winkeltjes, en er hangt een hele knusse sfeer. Dit keer wilden we voor de spits al uit Antwerpen zijn, maar we hebben er toch even rondgeneusd en het beloofde veel goeds voor de volgende keer!

IMG_0512

In Antwerpen zijn ze met verbouwingen bezig in de stad, dus mijn moeder en ik schrokken ons rot toen we de winkel niet zagen zitten. Het blijft namelijk toch wel één van onze favoriete winkels als we een bezoekje aan Antwerpen brengen, en het zal ons toch niet gebeuren dat die weg is?! Gelukkig stond er op de zijkant van de bouwput een pijl richting de Lush winkel, pfjieuw!

Nadat ik bij bijna elk bezoek aan Lush wel iets voor in bad had gekocht, besloot ik dit keer ook voor wat anders te gaan. De meisjes daar hadden ons ontzettend lief geholpen en we mochten allemaal dingen uitproberen, wat heel fijn was!

IMG_0508

 

IMG_0517

IMG_0588

Rub Rub Rub Shower Scrub, was de scrub waar wij als eerst voor kozen. Het meisje in de winkel liet ons eerst (volgens mij was het) Aqua Mirabilis, voelen op onze armen, en daarna Rub Rub Rub. Aqua Mirablis is een vaste scrub, een soort blok die je over je lichaam kan masseren, heel fijn en de geur was heerlijk! Toch vonden wij het effect van Rub Rub Rub wat lekkerder. In de scrub zit zeezout verwerkt en mimosabloesem, wat voor bloesem dat laatste is, geen idee, maar het ruikt goed! Het laat een heerlijk olie-achtig laagje achter en ruikt superfris, een beetje naar de zee, haha. Ideaal dus als je net zoals mij vlak bij het strand woont, en na een zomerse dag onder de douche springt en dan je lichaam te verwennen met een heerlijke scrub! Ik denk dat de pot van deze scrub dan ook niet lang vol zal blijven.. Deze scrub kost €14,70 voor een potje van 330 gram. Het lijkt misschien wat veel, maar in verhouding zal je met deze pot lang moeten kunnen doen!

IMG_0506

IMG_0515

 

Het tweede product wat ik besloot mee te nemen was de Tea Tree toner water. Ik had er al zoveel goeds over gelezen en dit keer moést ik hem uitproberen!! Deze toner staat bekend om zijn helende werking bij oneffenheden en puberhuidjes. Hoewel ik hier zelf bijna geen ervaring mee heb, vind ik dat het nooit kwaad kan om mijn huid extra in de watten te leggen. Lush zegt zelf over deze toner: ‘Tea Tree is een wonderlijke plant uit Australië; een Australische EHBO-doos bevat het ook altijd. De olie heeft reinigende, desinfecterende eigenschappen. Daar hebben we opwekkende grapefruit en ontgiftende jeneverbes aan toegevoegd. Heel effectief, al zeggen we het zelf.’ Het heeft een klein beetje een aparte geur, ik vind het ruiken naar gewrichtsgel van VSM. Een geur waar je een beetje aan moet wennen, maar dat nemen we dan maar even voor lief 🙂 Ik betaalde €6,95 voor een flesje van 100 gram.

IMG_0504

IMG_0524

 

Ik kon het toch niet laten om even een kijkje te nemen bij de nieuwste bruisballen, en werd natuurlijk meteen hebberig van al het moois. Ik was opzoek naar iets met veel kleurtjes, en het meisje in de winkel zei dat dit één van haar favorieten was, Twighlight. Ze mogen natuurlijk niet teveel verklappen, maar deze zou ik zeker leuk vinden was haar antwoord!

Helaas is er tijdens het importeren iets mis gegaan de foto’s toen ik met de bruisbal in bad ging 😦 Ik besluit dit keer om niets te verklappen over het effect van de kleutjes van deze Bath Bomb, dus voor jullie blijft het een verassing. Wat ik wel kan vertellen, is dat ik het effect op mijn huid van alle Bath Bombs die ik tot nu toe heb geprobeerd, deze het lekkerst vond. Ik voelde in bad al dat mijn huid heerlijk zacht was en na het douchen rook ik een paar uur lang lekker zoet naar lavendel en tonka. Eén tip, vraag van te voren even of je moeder iets tegen glitters in het bad heeft… That’s all I’m saying! Ik legde deze bruisbal in mijn mandje, en rekende hem af voor €4,95.

Ik heb weer genoeg leuks geshopt dus! Volgende keer ga ik eens een gezichtsmasker meenemen, want ook daar ben ik reuzebenieuwd naar! Wat is jouw favoriete product van Lush?

2 gedachtes over “Lush Mini Shoplog

Geef een reactie

