Sevenbien ♥ What would they wear?

sevenbien 2

Onlangs werd ik benaderd door de superleuke webwinkel Sevenbien, met de vraag of ik over hen een leuk artikel wilde maken. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen! Kijk je mee?

Voordat ik werd benaderd, kende ik de winkel nog niet. Ik was meteen gaan googlen en was blij verrast! De kleding past perfect bij het seizoen en is goed betaalbaar. Na het lezen van andere reviews, had ik meteen enorm veel zin om aan de slag te gaan met dit artikel!                         Sevenbien is een webwinkel met heel voordelige, leuke kleding, waar prijs en kwaliteit met elkaar in verhouding staan.De winkel verkoopt natuurlijk de laatste trends, maar het gaat er vooral om dat je jezelf kan zijn, ongeacht hoe je je wilt kleden. Sevenbien is afgeleid van het Spaanse: ‘Se ve bien’ ; Dat staat je goed.

Omdat klantvriendelijkheid voorop staat, en er veel vraag was naar een fysieke winkel, is sinds 17 april een ‘echte’ winkel geopend in Harderwijk! Nu is dat voor ons in Zeeland een beetje ver weg, maar wie weet is het leuk om eens een kijkje te nemen als je er in de buurt bent! Het adres is Kerkstraat 6, in Harderwijk. Voor mij blijft het daarom bij online shoppen bij deze winkel, maar ook dat is heerlijk, toch?!  (Leuk pluspuntje, bestellingen boven €49,- worden gratis verzonden, en voor 18:00 besteld, is de volgende dag in huis!)

Omdat ik het een beetje standaard vond om een wishlist te maken, heb ik outfits van celebs uitgekozen en daarbij setjes kleding gemaakt!

lauren-conrad-navy-blue-jumpsuit

lauren conrad

 

Jumpsuit – €34,95 – Sleehak – €44,99 – Clutch – €19,95 – Zonnebril – €9,95

LOV-LB400-5

miley cyrus

 

Kimono – €24,99 – Tas – €23,99 – Zonnebril – €9,95 Broek – €39,95

how-to-wear-leather-skirt-23-great-looks-to-get-inspired-23

denim

 

Leren rok – €27,99 Laarsjes – €39,99 Tasje – €24,99 Blousje – €34,95

3683246_lookbook-outfit109

aztec

 

Topje – €19,99 Laarsjes – €39,99 Bomberjacket – €24,99 – Short – €29,99

Om op de hoogte te blijven van de laatste nieuwtjes en acties, neem dan zeker even een kijkje op de Facebook van Sevenbien. Er is nu trouwens een leuke winactie bezig, waar je voor jou én je vriendin een jurkje kan winnen, de winnares wordt volgende week bekend gemaakt 🙂 Neem zeker even een kijkje op de site van Sevenbien !

Ga jij ook een kijkje nemen op deze leuke webwinkel?

3 gedachtes over “Sevenbien ♥ What would they wear?

Geef een reactie

