Lush – Granny Takes A Dip

IMG_0208

Vorige week was ik in Rotterdam, en ik kon het natuurlijk niet laten om even snel de heerlijke Lush winkel in te lopen! Na twintig keer de winkel rond te hebben gelopen, aan alles te hebben geruikt en ik op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer kon zien, nam ik een aantal dingetjes mee.

IMG_0205

Een aantal maanden terug snapte ik nooit goed waarom iedereen Lush nou zo geweldig vond. Ik vond het wel heerlijk om de winkel eens door te neuzen, maar ik vond 4 à 5 euro voor een bruisbal toch echt een beetje te veel. Tot ik op een gegeven moment besloot om maar gewoon eens wat te kopen, en sindsdien was ik verkocht. Wat ik zo heerlijk vind aan Lush is dat je onwijs fijn wordt geholpen in de winkels, de meisjes zijn allemaal zo ontzettend lief en leggen je graag alles over de producten uit. Maar nog wel belangrijker vind ik, dat de producten je een ontzettend fijn gevoel van luxe geven. Het kost misschien wel iets meer, maar daarentegen geniet je (ik in ieder geval) drie keer zoveel dan van een ander product. Nu ga ik, telkens als ik in een grote stad ben, standaard even de Lush binnen, en zo ook deze keer. Ik nam een zeepje mee voor oma, een Bath Melt en Bath Bomb voor mama, en één Bath Bomb voor mijzelf: Granny Takes A Dip.

IMG_0209

IMG_0215

Ik had op meerdere blogs al leuke verhalen over deze Bath Bomb voorbij zien komen, en de leuke kleurtjes trokken meteen mijn aandacht. Volgens de verkoopster is het de bedoeling dat je níet aan de Bath Bomb zit, maar het zichzelf het werk laat doen. Vanuit buitenaf zullen dan de verschillende kleuren loskomen, en zich verspreiden in je bad. Ik kreeg een leuk boekje mee, met daarin alle producten en daarin staat dat het een psychedelisch kleurenspektakel zou moeten zijn, het zou je werking van je bewustzijn moeten verruimen. Nou, leuk en aardig die moeilijke taal, maar ik was vooral benieuwd naar het effect! In de Bath Bomb zitten geuren als peper, gember en citroen, wat een heel lekkere geur geeft aan het bad!

Tijd om te testen!

IMG_0223

De Bath Bomb begon meteen heel erg te bruizen, en de roze rand begon meteen een beetje op te lossen..

IMG_0229

Hier zie je al dat het water meteen roze gekleurd raakt, superleuk! Wat dat zwarte is weet ik niet precies, ik denk een combinatie van het groene gedeelte en het blauwe gedeelte..

IMG_0233

IMG_0232

Op deze foto’s zie je goed dat het blauwe gedeelte echt vrijkomt in het water, het leek wel een soort vallende ster, haha!

IMG_0237

Mooie kleurtjes.. Ook het groen is als laatste vrijgekomen.

IMG_0241

En wat overblijft is een heerlijk geurend, roze bad! Wat wil een meisje nog meer ❤ . De bruisbal heeft er enorm lang over gedaan voordat hij ‘op’ was, ik denk zeker wel een minuut of tien. Dat vind ik altijd wel fijn, vooral omdat ze wat duurder zijn dan ‘normale’ bruisballen, wil je natuurlijk niet dat ze binnen een paar minuten al verdwenen zijn. Vorige keer had ik dat wel bij een Bath Bomb, maar die stond vooral bekend om zijn heerlijke geur en oliën die erin zaten.

Zoals ik al zei, geven de producten van Lush je een heerlijk luxe gevoel. Ik heb voor deze Bath Bomb €4,95 betaald, maar dan heb je ook wat! Een enorm langdurend kleurenspektakel, en een zacht huidje achteraf..

2 gedachtes over “Lush – Granny Takes A Dip

Geef een reactie

