Plog – Easter!

IMG_0193

Hoi! Hoewel Pasen alweer is afgelopen, leek het me toch leuk om jullie te laten zien hoe mijn eerste Paasdag er uitzag, d.m.v. een Plog (photo-log), take a look!

Thuis vieren we Pasen eigenlijk niet zo, maar het is toch altijd gezellig om lekker te eten met de opa’s en oma’s, en dat is wat wij hebben gedaan:) Het was superlekker weer dus ik besloot dat het tijd was voor wat outfitfoto’s!

IMG_0139

IMG_0145

IMG_0148

Met Pasen vind ik het altijd leuk om er vrolijk uit te zien, en daarom koos ik voor dit topje met bloemen van de New Look. Het is aan de kortere kant, maar dat vind ik juist wel leuk! Ik combineerde dit met mijn witte blazer van de Zara, waar ik nog steeds heel blij mee ben. Ze zijn wat duurder dan de gemiddelde blazer, maar dat merk je ook echt. Het model en de kleur is na een paar maanden nog steeds even mooi!  Ook droeg ik natuurlijk mijn horloge van Tommy Hilfiger!

IMG_0155

Ik droeg hierbij mijn lichte spijkerbroek van de Bershka en mijn nieuwe witte All Stars! Ik stapte  -natuurlijk- vol in de modder dus ze zijn nu al een beetje viezig, maar dat is juist wel leuk 🙂

IMG_0157

IMG_0159

IMG_0162

Onderweg kwamen we deze mooie bloesem nog tegen, die al in bloei stond!

We gingen eerste Paasdag brunchen bij mijn opa en oma van mijn moeders kant, en mijn opa en oma van mijn vader zijn kant kwamen ook. Oma had een boel lekkers gemaakt, en dat moest ik natuurlijk even vastleggen 🙂

IMG_0173

Op tafel stonden allemaal mooie roosjes, dat maakte het extra feestelijk! Leuke tip; ze had de roosjes kort afgeknipt en deze in een mooi glas gezet. Binnenin het glas had ze wat folie gedaan waardoor het net leek of er ijsklontjes in het glas waren gestopt!

IMG_0183  IMG_0181

Yummie, lekkere aardbeien! Dat was alweer superlang geleden dat ik die op had, ik kan niet wachten tot het zomer is en ze er weer in overvloed zijn! Ook konden natuurlijk de (gevulde) eitjes niet ontbreken.

IMG_0184

IMG_0187

Mama had de avond van te voren al lekkere couscous gemaakt, met daarin pijnboompitjes, drie soorten paprika, spekjes, gerookte kip en rode ui. Laatst maakte mama voor het eerst couscous, echt een aanrader als je het nog nooit hebt gegeten! Het heeft een hele zachte smaak dus je kan er eigenlijk alles in doen wat je wilt. Ik vind het zelf wel lekkerder als bijgerecht, een heel bord vol vind ik persoonlijk een beetje teveel.                                                                                                                     Bij oma maakten we nog zelfgemaakte kippenragout voor in de pasteitjes! Dit hadden we nog nooit zelfgemaakt maar het bleek supersimpel te zijn, echt een aanrader!

IMG_0191

En er stonden verschillende plateautjes met lekkere paasbroodjes! Alles was echt heerlijk, alleen doordat ik zo’n honger had zat ik al heel snel vol, haha.                                                                                    Al met al dus een gezellige Pasen, met lekker weer en heerlijk eten!

Wat hebben jullie afgelopen Paasdagen gedaan?

Volg je mij trouwens al op Facebook? Blijf op de hoogte van de nieuwste updates! X

Een gedachte over “Plog – Easter!

Geef een reactie

