3 Things Tag

tumblr_nhmg6jbIMS1qlzcbho1_1280

Op de leuke blog van Denise zag ik de 3 Things Tag voorbij komen. De vorige tag is alweer een tijdje terug, dus tijd voor een nieuwe! In deze tag komen mijn favoriete plekjes in huis voor, favoriete vakantiebestemmingen en nog veel meer!

Drie dingen in mijn tas                                                                                                                                              Da’s een makkelijke! Sowieso mijn mobiel, daar kan ik echt niet zonder. Een tijdje terug was mijn mobiel kapot en dat was echt verschrikkelijk 😦 Je voelt je zo onbereikbaar en afgesloten! Naast mijn mobiel heb ik altijd mijn portemonnee bij (met OV), want je zal maar net honger hebben en geen geld bij je hebben, dat mag natuurlijk niet gebeuren. En als laatste heb ik áltijd een lippenstift/balsem/gloss in mijn tas zitten, ik haaaat het als mijn lippen uitgedroogd zijn en ik heb niks bij. Vroeger wist ik nooit waarom meisjes altijd zo’n grote tas bij zich droegen, maar nu kan ik echt niet meer zonder!

Drie dingen op mijn bureau                                                                                                                                     Hoewel ik vaker lui op m’n bed lig, dan aan mijn bureau zoals het eigenlijk hoort, heb ik wel een aantal dingen die ik erg leuk vind. Eigenlijk vind ik mijn bureau zelf het leukste aan mijn bureau haha, ik heb hem zelf gekocht een jaar geleden bij IKEA en ben er superblij mee. Hij is best groot dus er staat heel veel zooi op haha, en de poten zijn licht gebogen. Qua spullen, mijn spiegel van Carmen, dit is een spiegel met een lampje erin en hij vergroot een aantal keer, ideaal! En ik heb een hoekje met een aantal mooie boeken met daarop mijn favoriete parfumflesjes, waaronder Daisy natuurlijk!

 tumblr_m8tvf1rk9M1r4hurso1_250  tumblr_nb4agyD6qS1qkzcg6o1_250

Drie favoriete meubels in huis                                                                                                                                  Mijn bed staat sowieso op nummer 1, ik lig zoals ik al zei meer op mijn bed dan dat ik aan mijn bureau zit. Helaas ben ik geen kei in mijn bed elke ochtend netjes opmaken, maar ach.. Dat leer ik mijzelf ooit nog wel eens aan 😉 Het tweede meubel waar ik blij mee ben is mijn bureau, lekker groot! En als laatste de bank ik de woonkamer, daar kan je zo lekker languit op liggen 😀 Ik woon nog thuis, maar vind eigenlijk heel ons huis erg knus en gezellig, maar dit zijn mijn favoriete plekjes.

Drie favoriete fruitsoorten                                                                                                                                            I loooooove fruit, het is zo lekker zoet! Ik eet, als we het in huis hebben, bijna elke dag wel een appeltje. An apple a day keeps the docter away! Op dit moment zijn ze lekker zoet en daar hou ik van! Ook hou ik erg van druiven, aardbeien, meloen, mineolas…. Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit, ik vind alles lekker 🙂

tumblr_m8pf96HQ1y1qeh2t4o1_250 tumblr_mp014nyOOx1s5rwe4o1_250

Drie blogs die ik dagelijks bezoek                                                                                                                            Ik heb soms dagen dat ik maar een paar blogs bezoek, en soms ben ik een hele avond internet aan ’t doorspitten, dus het verschilt heel erg. Een blog die ik erg leuk vind om een kijkje op te nemen is die van Vera, een van de bekendere blogsters van Nederland. Ze is heel lief en oprecht, en maakt prachtige reviews. Dan degene waar ik deze tag van heb, Denise. Heel leuk dat ze zoveel deelt met haar volgers, ik hou ervan om persoonlijke artikelen te lezen! En ik vind de blog van Tara heel leuk, komt natuurlijk ook uit Zeeland, hihi!

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk                                                                                                 Pfoee, wat ik vanavond moet gaan eten haha, ik ga twee daagjes naar m’n vriend en we weten nog niet zo goed wat we met ’t eten gaan doen. ‘Shit, ik moet m’n kamer nog opruimen voordat ik wegga!’ Elke dag weer ’t zelfde probleem haha, ik kan het nog geen twee dagen netjes houden.. En ik moet m’n nagels nog lakken!

Drie favoriete sporten                                                                                                                                                   Geen.. Ik sport niet. Sterker nog, ik wordt al moe als ik aan sporten denk! Soms lig ik op bed en dan denk ik, ‘goh, misschien moet ik eens gaan hardlopen..’, maar dan heb ik niet eens zin om mezelf ervoor om te kleden. Vroeger sportte ik wel, en ik heb 2 jaar terug meegedaan met de ladiesrun, maar daarna heb ik het niet meer volgehouden. Ik hoop dat er ooit nog eens verandering in gaat komen! Ik heb ’t geluk dat ik bijna niet aankom en niet dik ben, maar daardoor heb ik ook niet echt motivatie..

Drie dingen waar ik gelukkig van wordt                                                                                                               Lekker eten, leuke dingen doen met familie en vrienden en op vakantie gaan, that’s an easy one!

Drie vakantiebestemmingen                                                                                                                                      Pfoe, er zijn zooooveel landen waar ik nog eens heen zou willen gaan.. Ik zou het supervet vinden om een rondreis door Amerika te doen, door NYC, langs Washington, Florida, van de Grand Canyon naar L.A., maar dat wordt eerst een aantal jaar flink sparen. Ook zou ik graag eens naar Indonesië gaan en ik wil nog een keer terug naar Bonaire, waar ik een aantal jaar terug ben geweest. Ik ben benieuwd of ik over een aantal jaar al een van deze dingen van m’n lijstje kan strepen, dromen mag altijd!

tumblr_mbij3qtXD61r999tio1_250 tumblr_mjn2p6J2mr1s5sgf1o1_250

En als laatste, drie dingen die ik dit jaar wil doen                                                                                         Even denken hoor.. Ik wil sowieso graag mijn P halen, want dat zou betekenen dat ik volgend jaar met verloskunde mag starten! Ik hoop dat ik nog een lange tijd veel plezier mag beleven met mijn blog en lieve volgers, en ik wil graag nog een keer in een buitenlandse stad gaan winkel, afgezien van Antwerpen!

Alle afbeeldingen zijn afkomstig van mijn Tumblr

5 gedachtes over “3 Things Tag

Geef een reactie

