Marc Jacobs – Daisy – Sorbet

IMG_0060

Bereid je voor op een heleboel foto’s, want ik ben verliefd geworden op de nieuwste geur van Marc Jacobs. Neem je mee een kijkje in de wereld van bloemen en sorbetijsjes? Ook maak ik onderin dit artikel de winnares van de winactie bekend, en heb ik nog een troostprijs voor degenen die niet hebben gewonnen!

IMG_0068

Ik was meteen superbenieuwd toen ik hoorde dat er een nieuwe geur uitkwam van Marc Jacobs. Elk voorjaar brengt deze ontwerper een nieuwe versie van ‘Daisy’ uit, dit keer Sorbet genaamd! Daar krijg je toch meteen een zomergevoel van?! Thuis hadden we al Daisy Sunshine en Daisy Eau So Fresh liggen, maar het kan natuurlijk nooit kwaad om er een extra luchtje aan toe te voegen, haha! Bovendien is mijn heerlijke La vie est belle alweer bijna op, dus nog een extra reden om naar de winkel te vliegen 😀

IMG_0049

IMG_0055

IMG_0050

Zoals ik al zei, kon ik niet stoppen met foto’s maken! De parfumflesjes van Marc Jacobs zijn altijd zo speels en vrolijk, dat ik dit wel móest vastleggen met de camera! De verpakking is supercute, wit met vrolijke bloemetjes erop, het ziet er heel fris en zomers uit! Het flesje zelf heeft de vertrouwde ‘Daisy’ vorm, rechthoekig, met een bolling erin. Superleuk ook dat de parfum zelf paars gekleurd is, ziet er extra vrolijk uit! De dop krijgt ieder voorjaar een make-over, dit jaar is ‘tie in de kleur van het parfum, paars en roze.

Helaas zijn de ‘Daisies’ altijd Eau de Toilette, dus je ruikt ze wel een poosje, maar daarna vervliegt de geur. Dit is ook de reden dat dit parfum redelijk betaalbaar is, je betaald natuurlijk naar de kwaliteit van het parfum.

IMG_0072

IMG_0062

Over naar de geur! Wanneer ik hem voor ’t eerst opspoot, was ik blij verrast. Het parfum is onwijs zomers, zoet en fris! Je waant je meteen in een veld vol zomerse bloemen. De topnoten van dit parfum zijn: mandarijn, appelbloesem en lotusbloesem. De hartnoten zijn: magnolia, jasmijn en viooltjes, en last but not least  de basisnoten: houtnoten en muskus.  Wanneer je het verschil nog eens wilt weten tussen al deze verschillende noten, verwijs ik je graag door naar het artikel van La vie est belle, bovenin dit artikel 🙂 ! Al met al is het een superfrisse, zoete en jeugdige geur. Perfect voor de lente en de zomer!

IMG_0076

Daisy Sorbet is te koop bij parfumeries, ik heb mijn parfum gekocht bij de Douglas. Daar zijn nu kortingsbonnen van, en dus gaat er 25% van het bedrag af! Ik heb €45,- betaald voor deze beauty.

Sanne vd P. heeft de winactie gewonnen, zoals je op Instagram kon lezen. Beyoutyspot.com heeft besloten om voor de gehele maand april een kortingscode vrij te geven, namelijk: beautifulyou. Ik zou zeggen, neem alsnog een kijkje, er zit genoeg leuks tussen!

8 gedachtes over “Marc Jacobs – Daisy – Sorbet

  1. Pingback: 3 Things Tag |

Geef een reactie

