W7 Lightly Toasted

IMG_9813

Ik heb ze al veel voorbij zien komen, de W7 palettes. Maarja.. heb ik het echt nodig? Ga ik het gebruiken? Na lang wikken en wegen, review te lezen en wel 3 keer in de maand naar de winkel te zijn geweest besloot ik er één te kopen! Ben je benieuwd?

IMG_9807

IMG_9812

Zoals ik al zei had ik veel reviews gelezen voordat ik wist welke ik wilde kopen, de één was enthousiast, de ander wat minder. In de winkel kon je ook nog eens de kleuren testen, wat de beslissing extra moeilijk maakte, alle palettes zijn zo mooi! Daarom besloot ik maar gewoon de knoop door te hakken en voor het W7 Lightly Toasted palette te gaan, het leek me het palette met de meest neutrale kleuren waarmee je een look voor overdag kan maken maar zeker ook een look voor ’s avonds! IMG_9811

IMG_9812

IMG_9816

Wanneer je het palette open maakt, zit er eerst nog een plastic folietje over. Heel fijn, dan weet je in ieder geval dat hij nog niet gebruikt is! De kleuren in het palette variëren van licht tot donker, met twee matte kleuren erin. In alle andere kleuren zit een klein glittertje, sommige wat meer dan de ander. De kleuren hebben ook allemaal een naam, superleuk! Ze zijn als volgt: (van links naar rechts: Teddy Bear – Wonderland – Cracker – Happy – Lady Luck – Twister – Di Di – Delilah – Magic – It’s a dream – Up in smoke – Dawn.

IMG_9846

Zonder flits

IMG_9848

Met flits

Zoals je ziet komt er superveel pigment van de oogschaduws af, terwijl ik niet eens heel veel op mijn vinger had! vooral de laatste kleuren verbazen me heel erg, de matte kleuren geven wat minder kleur af, maar dat is meestal het geval.

IMG_9825

IMG_9830

IMG_9831

Dit is de look die ik met het palette maakte. Ik gebruikte Happy op mijn bewegend ooglid, samen met Wonderland richting de binnenste ooghoek toe, en Di Di naar mijn buitenste ooghoek toe. Boven Wonderland heb ik nog wat van Twister toegevoegd. Wat een mooie, gepigmenteerde kleur is dat, zeg! Hij knalt er echt uit terwijl ik niet eens veel had toegevoegd. In mijn crease gebruikte ik Magic en Up in smoke, om het geheel wat donkerder te maken. Als hightligter, en in mijn binnenste ooghoek heb ik Teddy Bear aangebracht. Onder mijn ooglid had ik nog wat van Twister gebruikt, omdat ik die zo mooi vond 🙂 en Delilah.

Ik heb dit Palette voor €7,95 gekocht bij de Op = Op Voordeelshop. De kleuren blijven de gehele dag zitten en zijn goed gepigmenteerd. Wat mij betreft zijn deze palettes echt een aanrader.

3 gedachtes over “W7 Lightly Toasted

Geef een reactie

