Fashion Inspiration #lente

Naamloos

Als het nieuwe seizoen weer is aangebroken, vind ik heerlijk om sites zoals Pinterest door te neuzen op zoek naar de nieuwste trends. Het is zó verslavend! Als je even gauw inspiratie voor iets nodig hebt ben je al gauw een half uur verder, omdat je steeds nog een stukje verder wilt kijken, haha. Het leek me leuk om outfits met jullie te delen, die ik erg leuk vind staan voor de lente! Kijk je met me mee?

Naamloos 2

Ik ben niet iemand die dol is op de nieuwste trends, bij mij heeft het vaak een tijdje nodig voordat ik iets leuk vind en draag. Wat ik elk jaar opnieuw leuk vind is de casual chique look. Een blazer met een (baggy) spijkerbroek en sneakers of hakken. Vooral met een wat wijder vallend shirtje eronder vind ik het zelf  heel leuk staan! Het staat heel elegant maar het ziet er niet uit of je uren voor de kast hebt gestaan! Als is dat misschien wel zo..

naamloos 3

Iets wat ik ook nog steeds superleuk vind zijn streepjes! Ik denk dat dit iets is wat nooit uit het straatbeeld zal verdwijnen. Het staat heel nonchalant, zoals op de eerste en tweede foto, maar kan ook heel netjes staan gecombineerd met een leuk rokje! Ik zou zelf wel voor een andere tas kiezen bij de laatste foto, ik vind deze een beetje te groot. Van deze foto’s is de tweede mijn favoriet, dit is iets wat ik zelf ook zou kunnen dragen!

Naamloos 4

Iets wat veel gezien werd deze winter, zijn lange vesten. Ik denk dat dit zeker iets is wat je nu in de lente ook nog veel gaat zien. Nu is het nog lekker voor binnen, maar als het wat warmer wordt buiten kan je het ook als ‘jasje’ gebruiken, als het nog iets te fris is voor helemaal geen jas! Ik vind dit superleuk staan op bovenstaande foto’s met een baggy jeans en een simpel shirtje eronder.

naamloos 5

Ook hier weer zie je die casual chique trend terugkomen. Een los vallend shirtje, met een baggy broek en sandaaltjes of hakken. Het staat zo leuk vind ik! Vooral met een zonnebril en een leuke, grote tas en je bent ready to go! 

naamloos 6

De laatste trend die ik onwijs leuk vind, zijn pastelkleurtjes. Ze fleuren je outfit op en alles ziet er net wat vrolijker uit, al is het maar een klein detail. Perfect voor de komende maanden 🙂

Ik ben echt geen modekenner, en er zijn talloze meisjes die er leuker uitzien als ik maar ik vind het leuk daar inspiratie uit te halen, en hopelijk jullie ook! Wat is jou favoriete outfit van bovenstaande foto’s ?

Liefs Fleur

8 gedachtes over “Fashion Inspiration #lente

  1. Suzanne zegt:

    Ik vind ze allemaal ontzettend leuk! Je hebt hele leuke inspiratie gedaan en foto’s opgezocht! Ik vind het altijd zo leuk om nieuwe kleren met kleren te combineren die al in mijn kast lagen. Zo krijg je een eigen outfit en zie je er toch tof uit! (Vind ik)

Geef een reactie

