Catrice Illuminating Blush

IMG_9396

Illuminating producten, het schijnt een ware trend te zijn in de wereld van make-up en verzorging. Als je in de winkel staat hoef je nog maar te knipperen met je ogen en de producten komen te voorschijn. Ik vind het wel wat, dat oplichtende effect. Ik kwam de Catrice Illuminating Blush tegen en besloot hem mee te nemen voor een review.

IMG_9404

IMG_9403

Wat me direct opviel aan deze blush, is het prachtige patroon dat erin gedrukt is. Het doet me denken aan een gevlochten kleedje, maar dan twee mooie roze tinten. Hoewel de blush al een tijd in het assortiment zit, kwam ik op internet andere foto’s tegen van de blus die ik had, maar wel met dezelfde naam. Daarom denk ik dat dit een vernieuwde versie is, die pas is uitgekomen! Ik heb even opgezocht wat de verschillen waren, de ‘oude’ versie was meer mat dan de vernieuwde versie, en het patroontje verschilt.

IMG_9411

IMG_9415

Je kan de kleuren natuurlijk los van elkaar gebruiken, maar het is mooier om ze te combineren. Op mijn arm geswatcht oogt de kleur best licht, maar eenmaal aangebracht is het toch een kleur die redelijk aanwezig is. Volgende keer zal ik een foto maken met flits als er glitters in een product zitten, want die vallen nu bijna weg in de swatch-foto.

IMG_9427

IMG_9417

De kleur maakt mijn huid meteen een stuk stralender maakt, mede door de fijne glinstering erin. Of hij mijn huid echt doet oplichten? Nee dat vind ik niet. Het is een prima, basic blush die iedere dag te gebruiken is, zoals ik doe, zeker voor in het voorjaar! De kleur is flink gepigmenteerd, pas daarom op met de hoeveelheid waarmee je het aanbrengt! Ik ben van mening dat het een fijne blush is om in je stash te hebben, maar geen echte eyecatcher is, die je persé moet hebben.

De Catrice Illuminating Blushes zijn te koop bij o.a. het Kruidvat voor €3,99 !

IMG_9443

3 gedachtes over “Catrice Illuminating Blush

Geef een reactie

