Giftset Tommy Hilfiger

IMG_9617

Afgelopen week was ik jarig! Als cadeautje mocht ik van mijn vriend een mooi horloge uitzoeken, superlief!

Omdat ik lekker een weekje eerder klaar was met mijn stage, had ik een week vakantie over, dus mijn moeder en ik gingen gezellig naar Eindhoven en Den Bosch. Daar begon de jacht op een mooi horloge, die moeilijker bleek dan gedacht.

Ik wilde eigenlijk een Fossil horloge, mijn vriend heeft ook een horloge van dit merk en is hier erg tevreden over, bovendien vind ik ze er heel mooi uitzien! Maar toch toen ik in de V&D de horloges stond te bekijken, was er niet één die precies eruit zag zoals ik wilde. Teveel of te weinig diamantjes, verkeerde kleur, te duur.. En ga zo maar door. Ook nadat ik in andere winkels te hebben gekeken voelde het toch niet goed om een horloge te kopen waar ik niet helemaal achterstond, en besloot er geen te kopen.

Todat we besloten om naar Rosada te gaan op de terugweg, een outletcentrum in Roosendaal. Daar kwam ik een horlogwinkel tegen met wel hele mooie acties, sommige merken waren wel tot 70% afgeprijsd! Ik keek eerst bij de gouden horloges, waar ik een paar hele mooie uurwerken zag, maar toen ik ze aan het passen was zag ik deze giftset vanuit mijn ooghoeken staan.

IMG_9616

IMG_9625Ik besloot hem te passen en het was liefde op het eerste gezicht, hoewel ik eigenlijk een horloge met een beetje bling wilde! Ik had hiervoor ook een rosé gouden horloge en vond deze in vergelijking met het gouden horloge dat ik gepast had beter bij mijn huid staan. Bovendien zitten er in de wijzerplaat Romeinse cijfers, wat ik heel graag wilde in het horloge. Ook is de wijzerplaat wit/crémekleurig, wat ik heel chique vind staan.

IMG_9619

IMG_9623

IMG_9632

Maar dat was nog niet alles! Er zat in de giftset ook een supermooie armband, in dezelfde kleur als het horloge, met een hangertje eraan. Tommy Hilfiger beschrijft het op de site als: Elegant and timeless rose gold plated bracelet made of closely set sterling silver beads and a Tommy Hilfiger enamel flag charm. Sterling zilver is een mix van zilver gemengd met een ander metaal, dit is omdat met alleen zilver, de armband te slap zou worden en sneller beschadigd kan raken. Het staat ook wel bekend als het eerste gehalte zilver, wat dus het meest overeenkomt met puur zilver. Wanneer ik de armband uit de verpakking haalde, voelde ik al meteen dat het een luxe armband was, hij voelt heel zwaar aan. In eerste instantie had ik niet gedacht dat ik zo’n armband mooi zou vinden, maar nu ik hem heb, heb ik hem al vaak met plezier gedragen!

Deze giftset is te koop voor €129,99 bij Time4Jewels in Rosada. Ik heb even opgezocht wat de normale prijs was, als je de sieraden los koopt. Voor het horloge betaal je €179,-  en de armband zou €59,- hebben gekost, een mooie deal dus!

IMG_9633

 

Waar heb jij jou horloge vandaan? Laat het me weten in de comments! X

5 gedachtes over “Giftset Tommy Hilfiger

Geef een reactie

