In the mix – Essence Nude Lipstick

img_9453

Hoi! Vandaag heb ik voor jullie een review van verschillende lipsticks van Essence uit de Longlasting Lipstick Collectie!

IMG_9445

De Longlasting Lipsticks van Essence zijn wat mij betreft één van de betere low budget  lipsticks, vandaar dat ik op het idee kwam om drie ie van mijn nudekleurige lipsticks aan jullie te laten zien!

De kleuren die ik voor dit artikel heb uitgekozen (op volgorde van de foto): 07 Natural Beauty, 11 Nude Love en 06 Barely There! De lipsticks zitten al een tijd in het vaste assortiment, maar zijn me de laatste paar maanden pas echt op gaan vallen, nadat ik er één gekocht had om te proberen. De kleuren zijn ontzettend romig en bevatten redelijk veel pigment, zeker voor de prijsklasse waar Essence in zit. Wat ik echt een pluspunt vind, is dat de kleuren geen glitter of metallic glans bevatten, op die manier zijn ze makkelijker te combineren en wordt het  niet meteen een glitterdisco.

IMG_9455

IMG_9493

07 – Natural Beauty – Een mooie nudekleur die niet opvalt. Deze lipstick is iedere dag, bij elke outfit te dragen is, maar laat je lippen toch net wat mooier uitkomen.

IMG_9482

11 – Nude Love – Dit is de lichtste kleur uit het assortiment, een echte nudekleur zoals het hoort. Ik merk dat ik deze lipstick het vaak pak, hij staat mooi  bij mijn blonde haar en vooral met donker opgemaakte ogen kan je met deze lipstick niet de mist in gaan!

IMG_9467

06 – Barely There! – Deze lipstick neigt naar de bruine kant, en vond ik bij de swatch op mijn arm mooier dan dat ik hem aangebracht op mijn lippen vind. Ik krijg er een beetje een vintage gevoel van, maar in mijn geval niet positief, hij laat me ouwelijk lijken. Misschien moet ik er nog aan wennen en zal ik hem over een tijdje vaker pakken!

De Essence Longlasting Lipsticks zijn te koop voor €2,39 bij o.a. het Kruidvat. Voor dat geld kan je het niet laten liggen toch?!

10 gedachtes over “In the mix – Essence Nude Lipstick

  1. Jolien Geurts zegt:

    Prachtige lipsticks! Ik heb er al een aantal reviews over gelezen en iedereen lijkt er erg tevreden over. Zo te zien zijn ze erg goed gepigmenteerd, wat bij mij een must is als het op lippenstift aankomt.

Geef een reactie

