L’oréal Paris Youth Code Luminizer BB Crème

IMG_9525

Foundations / BB crème en ik, het is nooit een goede combinatie geweest. Op de een of andere manier had ik altijd de verkeerde kleur te pakken, zag je alle babyhaartjes goed, was het veel te mat.. Kortom, ik houd er niet van. Totdat ik laatst bij de afgeprijsde artikelen van de Kruidvat een BB crème zag liggen. Hij zat in de verpakking dus ik kon de kleur niet testen, toch waagde ik de gok en nam ik hem mee.

IMG_9528

IMG_9530

Misschien speelt het mee dat deze BB crème van L’oréal was, en afgeprijsd was voor maar vijf euro, maar op de een of andere manier had ik het gevoel dat dit nog wel eens wat kon worden. Ten eerste sprak de verpakking mij erg aan, het ziet er clean, rustig, en chique uit. Op de verpakking staat duidelijk wat deze BB crème met je huid doet, het zou je huid doen oplichten en laten stralen als de zon, en zou imperfecties doen verdwijnen. Klinkt goed!

Tevens zitten er actieve bestandsdelen in, zoals vitamine B3, niacinamide, en spf 15, deze laten je huid egaler doen lijken, lichten de huid op en beschermt je huid natuurlijk tegen de zon! SPF 15 is een prima bescherming voor een normale Nederlandse dag.

IMG_9533

IMG_9534

IMG_9537

De BB crème ziet er als ik hem swatch op mijn arm een beetje rozig en dikkig uit. Dit is niet meer het geval wanneer ik deze uitsmeer. De kleur lijkt precies goed te zijn en het lijkt inderdaad of hij mijn huid doet oplichten.

IMG_9501

Zo ziet mijn huid eruit zonder iets erop. Ik heb van mezelf amper onzuiverheden, Thanks Mom,  en heb er nog nooit problemen mee gehad. Maar dan.. zou deze BB crème ook mijn lichte   dons- , en babyhaartjes showen?

IMG_9509

En zo ziet mijn huid mét BB crème. Het verschil is echt minimaal maar toch merk ik dat mijn huid er iets verzorgder en egaler uitziet, en zeker het oplichtende effect zie je in bepaald licht ook goed. En het beste van alles, is dat mijn huid er totaal niet dof uitziet, ook weer door het oplichtende effect! Nergens dons-, of babyhaartjes te zien!

Ik gebruik deze BB crème nu een week en heb er niks negatiefs over te zeggen! Het enigste minpunt is dat deze collectie uit het assortiment gaat, maar ze liggen nog wel bij het Kruidvat, afgeprijsd! Ook bij sommige voordeelwinkels heb ik ze al gespot, dus sla snel je slag, nu het nog kan! Ik heb deze BB crème voor €5,00 aangeschaft.

3 gedachtes over “L’oréal Paris Youth Code Luminizer BB Crème

Geef een reactie

