Jarig!

43eb7b08e52560ab38693ee5fe43341f Hoera! Ik ben jarig vandaag! Ik wordt alweer 19 jaar, niet  echt een bijzondere leeftijd, maar alsnog superleuk dat ik weer een jaartje ouder wordt! Nog een jaartje en ik mag mezelf een twintiger noemen, wat klinkt dat al oud he?! Door mijn stage heb ik niet echt een verjaardagsgevoel, maar het wordt zeker gezellig, ’s avonds ga ik lekker uiteten dus dat maakt mijn dag helemaal goed! Ik hoop dat jullie ook een leuke dag zullen hebben 🙂 Liefs!

6 gedachtes over “Jarig!

Geef een reactie

