Catrice Ultimate Colour Lipstick

IMG_9361

Hoera! Bij het Kruidvat was er weer een heerlijke actie! Bij alle producten van Catrice kreeg je het tweede product voor de halve prijs. Ik, als lipstickjunkie, twijfelde geen moment en nam twee mooie lipsticks mee. Bovendien was het van de week Valentijn, en deze lipsticks zijn extra toepasselijk! Kijk je mee naar de foto’s?

De schappen van Catrice waren helemaal bijgevuld en dat maakte het kiezen extra lastig. Na alle kleuren op mijn gemak te hebben bekeken ben ik voor Oh my red en On the pink side of life gegaan. Zoals altijd vind ik de namen van de Catrice producten heel origineel. Door namen te gebruiken laten ze zien dat ze er echt tijd in steken om de producten zo mooi mogelijk te laten uitkomen! De huls van de lipstick ziet er chic uit door het glanzende, zware glas met het loge erop gedrukt. Ook voelen de lipsticks zwaar aan, wat dat chique gevoel nog eens versterkt.

IMG_9359

IMG_9370

IMG_9372

IMG_9374

In de winkel dacht ik te zien dat Red my lips wat bruiniger was van kleur, maar toen ik thuis kwam, kwam ik erachter dat dit toch niet het geval was. Ook niet erg, want een klassieke rode kleur is ook nooit verkeerd! On the pink side of life is een lieve barbie-roze kleur waar meteen mijn blik op viel, deze moest ik hebben! Zoals je kan zien zijn het echte ‘Valentijnskleuren’, die meteen heel je look op kunnen fleuren.

IMG_9377

IMG_9387

IMG_9390

Zoals je kan zien zijn de lipsticks zacht als boter, ze glijden over mijn lippen maar willen er nochtans met moeite af! De lipsticks blijven bij mij zo’n drie uur zitten, daarna moet ik ze wel bijwerken maar dat vind ik geen probleem! Tof hoe Catrice elke keer weer met toppers van producten komt, voor een lage prijs!

Deze Ultimate Colours lipsticks van Catrice zitten in het vaste assortiment. Ze zijn te koop voor €3,99 bij o.a. Het Kruidvat!

Vergeet niet mij te volgen op Bloglovin’ en Instagram!

4 gedachtes over “Catrice Ultimate Colour Lipstick

Geef een reactie

