The beauty scenario tag

Hey meiden! Vandaag heb ik weer een tag voor jullie, het klopt inderdaad dat er een paar artikelen terug ook eentje staat, maar die is al een tijd terug gemaakt. Ook lukt het door mijn stage niet om daarna nog foto’s te maken voor artikelen i.v.m. het licht, dus dat ga ik dit weekend doen! Dan komen er komende tijd weer heel veel mooie foto’s voorbij!

tumblr_mtalne4kGh1sh7hiuo1_500

Deze tag leek me tevens superleuk omdat hij beauty gerelateerd is, and that’s all that matters!

1. Je moet al je foundations weg doen en je mag slechts één budget- en één highend lipstick houden. Welke houd je?

Officieel stond er in deze eerste vraag ‘foundation’ in plaats van lipstick, maar omdat ik geen foundation gebruik heb ik deze vervangen :). Als ik één high-end lipstick zou moeten houden, zou ik het al snel weten. Dat wordt mijn YSL Rouge Volupté lipstick, zonder twijfel! Ook bij de budgetlipsticks zou ik het al snel weten, ik ben enorm fan van de Essence Longlasting lipsticks, waar binnenkort een artikel over komt! Ze geven heel veel kleur af, blijven lang zitten en zijn spotgoedkoop!

2. Je hebt een solliciatiegesprek en de vrouw met wie je dat hebt heeft lipstick op haar tanden. Zeg je er wat van of negeer je het volledig?

Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe erg het opvalt en of ik me eraan irriteer.. Wanneer dit het geval is zou ik het voorzichtig naar voren brengen en anders hou ik keurig mijn mond. Ik wil natuurlijk niet mijn nieuwe werkgever beledigen 😉

3. Je voelt je niet helemaal je van het en hebt een oppepper nodig. Welke lipstick doe je op om jezelf mooier te voelen?

Dat wordt Catrice, in de kleur 360 MATTraction. Een hele mooie framboosrode kleur die echt je hele look opvrolijkt! Bij deze lipstick hoef je zelf amper mascara te dragen, zodat alle aandacht gaat naar je mooie gekleurde lippen. Bovendien is de kleur mat, daardoor blijft hij ook nog eens extra lang zitten!

4. Als je terugkijkt op je tienerjaren, wat zou je dan anders gedaan hebben met je haar en make-up?

Geen oogpotlood gebruiken.. Op de een of andere manier maakte dat mijn ogen zoveel kleiner, en al die lagen mascara maakte het er niet veel beter op helaas haha. Ook had ik beter niet zoveel vaseline op kunnen smeren terwijl ik mijn beugel had, shine all overrrrr..  Over mijn haar ben ik redelijk tevreden, ik zou het nu natuurlijk anders hebben gedaan, maar er zijn geen dingen waar ik echt spijt van heb, gelukkig!

5. Je vraagt je kapper om een Pixie Lott kapsel (schouderlang haar) maar ze verstaan je verkeerd en even je een pixi cut (kort kapsel). Wat doe je? a) Je lacht, vertrekt en belt hysterisch je moeder op. b) Je barst in huilen uit in de stoel en schopt een scene. c) Je vraagt om de manager en eist een vergoeding.

Toevallig heb ik dit een keer gehad.. Ik ging naar de kapper voor een lange bob, de kapster ging vrolijk haar gangetje, geen probleem. Totdat ze ineens grote plukken van mijn haar ging knippen, tot ver boven mijn schouder. Ik keek naar mijn vriendin en kon opdat moment wel in huilen uitbarsten. Ik heb op dat moment zelf niks tegen de kapster gezegd, maar eenmaal op de fiets en thuis kwamen de waterlanders. Ik ben in bed gaan liggen met mijn dekbed over het hoofd en wilde het eerste halfuur niet tevoorschijn komen. Ik baalde zo verschrikkelijk, mijn haar kon niet eens in een staartje de eerste weken en ik voelde me net een jongetje. Ik denk dat het antwoord bij deze vraag wel duidelijk is, antwoord A!

6. Je vriendin verrast je met een 4 daagse city trip en je hebt maar 1 uur om in te pakken. Welk alles-in-één palette pak je in?

Dat wordt denk ik het Catrice Absolute Nude pallette. Deze is overal mee te combineren en kan je zowel overdag als ’s avonds dragen.

7. Er is ingebroken in je huis, iedereen is veilig, maarje beautystash is overhoop gehaald. Van welk product hoop je het meest dat hij veilig is?

Here we go again.. Weer de YSL lipstick.. Dit is het product waar ik het meest trots op ben dat ik het in mijn bezit heb, en ik zou flink balen als die verdwenen zou zijn.

8. Je vriendin leent je make-up en geeft het gehavend terug. Wat doe je? a) Je doet alsof je niets merkt. b) Je vraagt haar om een nieuw product voor je te kopen. c) Je doet stiekem hetzelfde bij haar producten.

Hmm.. da’s een lastige. Ik denk dat ik voor antwoord A ga, doen alsof ik niks merk. Wel zou ik misschien een opmerking maken over dat het er gehavend uitziet. Misschien dat ze dan zelf met een verklaring komt. Het ligt er ook een beetje aan wat voor product het zou zijn, een lipstick zou ik erger vinden dan een oogschaduw denk ik!.

Laat me weten wat jij zou antwoorden op deze vragen, daar ben ik reuze benieuwd naar! Neem deze tag vooral over!

Liefs X

Een gedachte over “The beauty scenario tag

Geef een reactie

