Review: Yes Love nagellak

img-8894.large

Toen ik in Frankrijk was, heb ik, natuurlijk, nieuwe naggelakjes ingeslagen. Op een marktje in Forcalquier, vond ik een kraampje met 3 nagellakjes voor 5 Euro. Nou, in de winkel betaal je er dik 15 Euro voor, dus ik heb drie naggelakjes meegenomen.

De nagellakjes zijn van hetzelfde merk, Yes Love. Ik had er nog nooit van gehoord, maar dat heb je wel vaker met marktproducten. De kleuren die ik heb meegenomen zijn: 529, een donkerblauwe aquakleur met een goude shimmer erdoor, 513 is een neonroze creamy kleur, en als laatste Y67, een koraalroze/oranje creamy kleur. Jammer dat de kleuren geen naam hebben, zelf vind ik dat ze dan een stuk interessanter zijn haha. De lakjes brengen redelijk aan, je hebt al gauw 3 à 4 laagjes nodig, wat ik toch wel erg veel vind. Een nadeel vind ik dat ze mat opdrogen. Dit staat niet op het flesje zelf vermeld, en als je je naggellak glossy wilt, ben je ‘verplicht’ om een topcoat te dragen, jammer. Ik ben wel een beeeeeetje dom geweest.. Ik had namelijk al kleurtjes als 513 en Y67. Oeps.. Gelukkig zit er wel een beetje verschil tussen, maar volgende keer toch maar iets beter nadenken haha.

 

 

Zijn ze niet mooi?! Dan nu de swatches en de look-a-like’s 🙂

    

+ Punten

  • Lekker goedkoop
  • Leuke kleuren

– Punten

  • Niet in Nederland te koop
  • Droogt mat op, dus topcoat nodig
4 gedachtes over “Review: Yes Love nagellak

Geef een reactie

