Mijn everyday-makeup

Hey allemaal! Vandaag laat ik jullie zien wat voor makeup ik normaal gesproken draag. Ik ben niet iemand die bijzonder veel makeup gebruikt, dus vandaar dat er ook niet veel bijzondere producten tussen zitten! Zelfs geen foundation.. Ik heb best een zuivere huid dus ik vind het zonde om die te bedekken met een dikke plamuurlaag. Nou, laten we snel gaan kijken!

– Dit artikel komt van mijn oude blog – , binnenkort een updated versie!

P1030203 P1030202

Dit is hoe mijn ‘plekje’ eruit ziet waar ik mezelf opmaak! Ik maak me op aan me bureau, en mijn makeup spullen staan in een hoekje van het bureau. De spiegel met ingebouwde lamp heb ik voor mijn verjaardag gehad en is van Carmen. Ik heb even gegoogled voor jullie en deze is nog steeds te koop bij de MediaMarkt voor €21,94! Het lampje gebruik ik alleen nooit omdat het snoer niet lang genoeg is om bij het stopcontact te komen en ik daglicht fijner vind om bij te werken. Dan door naar de twee bakjes! Dit zijn twee simpele zinken bakjes die ik vond ik de rommelkast bij ons thuis. In de bovenste bewaar ik kwasten, eyeliners, mascara en dat soort dingen, in de onderste bewaar ik mijn lippenstiften en lipgloss. Het hartjesdoosje is een cadeauverpakking waar Dove-spullen inzaten, maar hier bewaar ik nu mijn poeders in. Hierbij kan je denken aan blush, bronzer, concealer en wenkbrauwpoeder. Om mijn makeup op deze manier te bewaren is het heel overzichtelijk en het ziet er leuk, maar toch opgeruimd uit!

P1030220 P1030201

 

Zoals ik al zei, en je ook kan zien op de foto’s gebruik ik niet veel makeup. Ik begin iedere dag met mijn gezicht te wassen en een laagje Zwitsal-dagcrème aan te brengen (die je overigens niet ziet op de foto). Dan breng ik een laagje Vaseline aan, zodat deze tijdens mijn routine kan intrekken en ik daarna eventueel een lippenstift op kan doen. Hierna begin ik met het leuke gedeelte; de makeup aanbrengen! Prijzen van de producten zijn onderaan dit artikel te vinden. Ik begin met de concealer, deze komt van het Kruidvat en is van Catrice. Echt een enorm fijne concealer, ik breng ‘m aan met mijn vingertoppen. Doordat deze een beetje warm zijn smelt de concealer als het ware op je huid en dit geeft een heel mooi effect. Ook blijft ie lang zitten, wat helemaal mooi meegenomen is! Na de concealer breng ik bronzer en blush aan. Hiervoor gebruik ik de poeder- en blushkwast van Essence. De bronzer komt van de DA en is heel gepigmenteerd. Wel zitten en fijne glittertjes in, daarom wissel ik deze ook wel eens in voor de Rimmel Natural Bronzing Powder, deze is mat. De blush die ik gebruik zag je ook voorbij komen in het vorige artikel, de Pearl Blush van Catrice. Eventueel breng ik daar nog wat highligter van Wet ’n Wild aan met een kwast van de HEMA. Nu door naar de ogen! Om te beginnen gebruik mijn pincet om haartje die in de weg zitten te verwijderen. Daarna breng ik wenkbrauwpoeder aan met een kwastje van Essence, hiervoor gebruik ik de lichtste kleur, die precies goed voor mij is! Als laatst breng ik nog een laagje mascara aan met de Maximum Definition volume mascara van Essence en dan is mijn everyday-look klaar!

Prijzen:

  • Zwitsal zachte crème, €2,99
  • Vaseline Aloë Vera, €1,89
  • AllRound Concealer 020, Catrice – €2,99
  • Facepowder Bronzing DA, €3,99 / Rimmel London Natural Bronzing Powder o21 Sunlight €8,99
  • Blush Pearls Catrice €3,99 – Limited edition
  • Oogschaduw Wet ’n Wild (gebruik ik als highlighter) 407  €1,99
  • Essence eyebrow stylist €2,49 – niet meer te koop
  • Essence Maximum Definition volume mascara €2,79

P1030212

Bedankt voor het lezen!

X

6 gedachtes over “Mijn everyday-makeup

Geef een reactie

