I’m back! 1+1 actie kruidvat

Hoi allemaal! Na twee jaar vond ik het wel weer eens tijd om m’n site weer op te pakken! Vandaag heb ik voor jullie een review van twee producten die ik laatst in de Kruidvat heb gehaald.

10010663_655406601197987_5302398125674340075_o

Een paar weken terug was er een actie, 1 + 1 gratis op alle make-up! Deze kans kon ik natuurlijk niet laten schieten, dus ik ben meteen gaan kijken. De dag ervoor had ik al een hele mooie blush gezien van een Limited Edition van Catrice, maar gelukkig wist ik dat de actie de dag erna zou zijn, dus ik heb nog even gewacht. Nou, toen ik er kwam wist ik niet wat ik zag! Het was zo druk dat er geen doorkomen aan was, je kon geen kant op, laat staan even rustig kijken bij de make-up.

10010663_655406601197987_5302398125674340075_o

De blush die ik op het oog had, was de Pearl Blush van Catrice van de Haute Future Limited Edition collectie in de kleur C01 iROSEdescent, wat overigens ook de enigste kleur is. Een pareltje om te zien, het trok meteen mijn aandacht! Een strak design, in een glazen potje met een spiegel dekseltje, wat enorm high budget aandoet. De blush heeft me €3,99 gekost, wat echt niet veel is gezien de inhoud van 24 gram. De ingrediënten zijn als volgt: MICA, DIMETHICONE, ALUMINIUM STARCH, OCTENYLSUCCINATE, MAGNESIUM STEARATE, CAPRYLYL GLYCOL, PHENOXYETHANOL, IRON OXIDESE.

    P1030189

De blush trok ook mijn aandacht, omdat de inhoud poederballetjes waren in twee verschillende kleuren, echt heel mooi! De oudroze en poederroze balletjes zijn echt een heel mooie combinatie samen, zie de swatch hieronder. Het is het handigst om deze blush aan te brengen met een grote poederkwast, en niet te hard te deppen, anders vliegen de balletjes door de kamer (ik spreek uit ervaring) Inmiddels heb ik de Blush Pearls al een aantal keren gebruikt en ik ben erg te spreken over de kwaliteit. Doordat er een parelmoerglans in zit, is het ook niet nodig om na het aanbrengen een highlighter toe te voegen. De blush blijft makkelijk een paar uur zitten. Als het goed is verkopen ze de blush nog steeds, voor deze prijs kan je dit juweeltje toch niet laten liggen?

Omdat de actie 1 + 1 was, moest ik natuurlijk opzoek naar nog een product! Dat is het leuke aan deze acties, iets wat je normaal te duur vindt, kan je nu meenemen! Daarom was ik van plan een iets duurdere lippenstift te halen, wat ik normaal niet snel zou doen. Natuurlijk is het assortiment van kruidvat niet reusachtig, dus daarom besloot ik het bij L’oréal te zoeken. Nadat ik eindelijk de mensenmassa was doorgekomen, had ik de tijd om rustig te kijken bij de lippenstiften. Omdat ik ontzettend slecht ben in kiezen, duurde het een tijdje maar had ik de knoop doorgehakt! Het is een lippenstift van de L’oréal Caresse-lijn geworden, in de kleur 301 Dating Coral. Een heel mooie koraal-, vintageachtige kleur.

  P1030192

De verpakking leek me op het eerste gezicht een beetje goedkoop ogend, een plastic huls. Dit is aan de andere kant ook weer heel handig, als je meerdere kleuren hebt is meteen op het eerste gezicht te zien welke kleur je in je handen hebt! De lippenstift is heel gepigmenteerd en blijft een aantal uur zitten, daarna moet hij wel opnieuw aangebracht worden. Door de romige structuur zal het geen volle maaltijd overleven, maar een glaasje cola overleeft ‘ie wel! Het fijne aan de lippenstift is, is dat deze in het vaste assortiment zit, dis hij is nog steeds verkrijgbaar! Ze zijn te koop voor €14,99 bij het kruidvat, en zijn in 12 kleuren verkrijgbaar.

– De foto’s in dit artikel zijn met mijn mobiele telefoon gemaakt, vandaar de mindere kwaliteit.

Dit bericht is het eerste artikel van mijn ‘nieuwe site’! Veel leesplezier!

2 gedachtes over “I’m back! 1+1 actie kruidvat

Geef een reactie

